,

Kumppania uusi visionsa

Soten pelastaa viestintä, väittävät sosiaali-, terveys- ja hyvinvointialojen kehitystä luotsanneet Kumppanian asiantuntijat. Jo nyt ja tulevaisuudessa viestintätoimisto muovaa terveyspalveluita ja hyvinvointia tuottavien organisaatioiden viestintää palvelevammaksi.

– Erilaistava strategia ja sen selkeä viestintä ovat avainasemassa tulevaisuuden terveyspalvelujen kehittämisessä, uskoo toimitusjohtaja ja yrittäjä Leena Roskala.

Strateginen valinta keskittyä sosiaali-, terveys- ja hyvinvoinnin toimialoihin on luontevaa kertyneen erikoisosaamisen ja kokemuksen, asiakkuuksien ja verkostojen myötä.

– Suhteemme soteen on vakavalla pohjalla. Meillä on valmiit verkostot. Me tunnemme hyvin tulevan järjestelmän, olipa se loppujen lopuksi mitä hyvänsä. Voimme auttaa erottumaan markkinoilla. Meillä on kokemusta muutosviestinnästä, maineen hallinnasta tai tunnettuuden kasvattamisesta monikanavaisissa mediaympäristöissä.

Viestintä rakentaa hyvinvointia arkeen. Esimerkiksi sote ei järjestelmänä ole käyttäjälle inspiroiva, mutta palvelut sen sisällä koskettavat jokaista suomalaista. Siihen väliin tarvitaan onnistunutta viestintää.

– Autamme kertomaan hyödyllistä tietoa ymmärrettävällä ja kiinnostavalla tavalla sekä löytämään siihen tehokkaimmat kanavat, Roskala kiteyttää.

Uusi visio näkyy myös Kumppanian uudistetulla nettisivulla.